طراحی وب سایت نکاتی که قبل از خرید باید بدانید - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

با گذشت زمان و افزایش شبکه‌های اجتماعی هنوز برقراری تماس با تلفن بهترین و ساده‌ترین روش ارتباطی مخاطبان با سایت است. عده زیادی از مردم تمایل دارند که با خدمات دهنده و فروشنده خود ارتباط تلفنی برقرار کرده و مکالمه داشته باشند.

همین موضوع باعث می‌شود که کاربران بیشتری به محتوا و سایت شما علاقه پیدا کنند.

البته خدمات طراحی سایت اختصاصی با کمک زبان‌های برنامه نویسی، فرایندی طولانی بوده و هزینه‌های بالایی دارد.

اگر بتوانید از فوتر سایت به عنوان یک اهرم استفاده کنید به مرور نرخ تبدیل سایت افزایش خواهد یافت چرا که او با کمترین دردسر می‌توانید به صفحه مورد نظر خود هدایت شده و یا شما ارتباط برقرار کند. در ضمن با افزایش اطمینان مشتریان به فروشگاه طبیعتاً امکان سفارش محصول افزایش خواهد یافت.

تیم ما طرحی اولیه از وب‌سایت شما طراحی می‌کند تا بتوانید دید واضحی نسبت به آن داشته باشید. مهندسان ما در تمام این فرایند، ذائقه مشتری شما را در نظر می‌گیرند و عناصر را به شکلی طراحی می‌کنند تا برای کاربران هدف شما جذاب باشد و موجب رشد کسب‌وکار شما را شود.

این اطلاعات به قدری مهم هستند که حتی باید از روش‌های مختلف کاربران‌تان را تشویق به ارائه آن‌ها کنید.

هر چیزی که درباره هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل باید بدانید

انتشار: به کمک این قسمت شما می‌توانید پیش نمایشی از برگه خود پیش از انتشار آن تماشا نمایید، یا آن را پیش‌نویس کرده و یا آن را منتشر کنید.

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و .

بنابراین اگر برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید، بهتر هست که از قالب‌های اختصاصی طراحی شده استفاده کنید تا خطر استفاده از قالب‌های نال شده به صفر برسد.

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای توضیحات بیشتر کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است!

به این معنی که مخاطبان بیشتری به مشتری تبدیل شده و از خدمات یا محصولات شما استفاده می‌کنند. 

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.
از طرفی تولید محتوای هدفمند و مفید سایت منبع باعث جلب رضایت هر بیشتر گوگل و بهبود سئوی سایت شما هم خواهد شد.

شما اکانت موردنظر رو بسازید و تمام فعالیت‌ها و نوشته‌ها رو بهش اختصاص بدید و ادمینش کنید توضیحات بیشتر تا ادمین قبلی رو حذف کنید.

آیا بعد از طراحی سایت خدمات پشتیبانی هم دریافت می کنیم؟

نکته مهمی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد، با خرید قالب سایت منبع پولی و دست بردن در کدهای آن، قالب را در سایت‌های مختلف به صورت رایگان قرار می‌دهند.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » مراحل اجرایی طراحی فروشگاه اینترنتی

همه چیز درباره نیچ مارکتینگ؛ از شناخت مزایا تا مراحل اجرای کمپین

حال که با اهمیت فوتر سایت و دلایل آن آشنا شدید بد نیست ببینیم فوتر سایت را چگونه طراحی کنیم که بتوانیم از مزایای آن بهره‌مند شویم.

اینکه آیا می‌خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست. حال برای تنظیم کردن بخش نظرات وبسایت وردپرس مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید.

سلام من میخام یه سایت برای خودم بسازم تا ورد پرس رو یاد بگیرم برای ایجاد یک سایت رایگان که ورد پرس هم باشه چه کار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

حتی در صورت داشتن تعداد صفحات زیاد و محصولات زیاد، سرعت سایت کند نخواهد شد.

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

وبسایت شما به گونه ای طراحی می شود که در سیستم های مختلف از قبیل گوشی، تبلت و دسکتاپ به درستی نمایش دهد و در مورد آن چالشی نداشته باشید.

طراحی سایت با وردپرس یا با کمک قالب‌های آماده انجام می‌شود یا اینکه متخصصان وردپرس اقدام به طراحی قالب اختصاصی می‌نمایند.

همانطور که می‌دانید قسمت فوتر سایت دارای ابعاد محدود است. از این رو باید اطلاعاتی را که قرار است در فوتر قرار داده شود را دسته‌بندی کرده و فاصله مناسبی بین آیتم‌ها در نظر بگیرید.

Report this wiki page