قانون ۲ دقیقه ای طراحی سایت فروشگاهی - طراحی وب

Wiki Article

آیا یک فرد طراح سایت میتواند همه نیازها را جوابگو باشد یا یک شرکت طراحی سایت؟

اما باید متذکر شویم چون تابع قوانین حفظ حقوق و اطلاعات مشتری هستیم، هیچگونه سوء استفاده‌ای صورت نگرفته و در صورت تخطی از این موضوع مشتری این حق را دارد تا از مراجع قضایی علیه ما اعلام دعاوی نماید.

وقتی که بحث از طراحی سایت پیش می آید، اولین چالشی که با آن مواجه می شویم که این کار را به فرد بسپاریم یا یک شرکت؟

در این صورت ممکن است پاسخ بخش عمده ای از سوالات خود را پیدا کنید. در غیر این صورت کارشناسان شرکت طراحی سایت آروند اصفهان می‌توانند اطلاعات اولیه و کلیاتی درباره نیازهای شما و سایر اطلاعات ارزشمند را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت وردپرسی شرکت خودتان اتخاذ کنید.

آیا من می‌تونم بصورت مرحله‌ای مبلغ پکیج قیمت طراحی سایت را پرداخت کنم ؟ بله. در صورت تمایل شما مشتری عزیز می‌توانید ۵۰ درصد مبلغ را در ابتدا پرداخت کنید و الباقی مبلغ را پس از رویت و تحویل وب سایت تسویه حساب نمائید.

چطور می‌تونم ترکیبی متفاوت از امکانات بسته‌های فعلی رو خریداری کنم؟

طراحی سایتی که قیمت کمی دارد قطعا به لحاظ ساختار مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. پس خیالتان راحت باشد که سی فایو با تعرفه طراحی سایتی کالما مقرون به صرفه بهترین نتیجه را برای شما به همراه خواهد داشت.

قیمت طراحی سایت با وردپرس به این بستگی دارد که خودتان کار طراحی را انجام دهید یا آن را برون سپاری کنید. اگر قصد برون سپاری داشته باشید؛ بهترین شرکت‌های طراحی سایت هزینه طراحی سایت را حدودا ۵ الی ۸ میلیون به بالا (بسته به امکانات تخصصی که شما درخواست کنید) محاسبه خواهد کرد.

خب بهتر است بررسی کنیم هر یک از این ها چه مزایا و معایبی دارند؟

محتوای وب سایت شما روح زنده ای است که پیام برند شما را به ذهن مشتریان منتقل می کند.

این سیستم اینطور است که کاربر یک محصول خریداری می‌کند و مثلا بعد از یک هفته پیامکی برای ارسال می‌شود که آقا یا خانم خریدار، شما محصول مدرس مرجع را خریداری کردید، نظر خود را در مورد این محصول بگویید.

تا نظرات و خواسته‌های مشتری بصورت کامل در نظر گرفته شده و پیاده سازی شود. همچنین در طی مدت پشتیبانی یکساله، مشتری این حق را دارد تا سه مرتبه درخواست تغییر دیزاین و گرافیک وب سایت را نماید و تیم طراحی سایت رویا وردپرس موظف به انجام آن است.

در طراحی سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :

طراحی وبسایت‌ها، عناصر گرافیکی و موضوع سئو و ارائه اطلاعات به بهترین شکل ممکن یکی از دغدغه‌های اصلی کسب کارهاست. اگر این کارها به نحو احسن و با رعایت دانش روز و تازه‌ترین تکنولوژی‌ها و مبانی زیبایی‌شناسی و اصول انتشار در دنیای وب انجام نشود، ممکن است تلاش‌های شما برای دستیابی بی‌واسطه به مشتریانی که بازار هدف شماست، ناکام باشد.
تاکنون بیش از ۱۹۲ هزار سایت و فروشگاه آنلاین با سی فایو ساخته شده است

احسان سماواتی گفت: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱۸:۰۳ از حسن انتخاب و اعتماد شما به تیم رویا وردپرس سپاسگذاریم جناب مهندس

در طراحی سایت هایی که توسط فرد انجام میشود ، هزینه ها پایین تر است .

امروزه بیش از ۷۰ درصد کاربران اینترنت، از طریق تلفن همراه در گوگل سرچ می‌کنند؛ به همین دلیل بسیار مهم است که صفحات سایت شما علاوه بر دسکتاپ در انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت به درستی و با چیدمانی منظم نمایش داده شود؛ زمانی که سایت در انواع دستگاه‌های هوشمند به درستی نمایش داده شود، می‌گویند سایت ریسپانسیو است.

اگر به نتایج جست و جوهای گوگل سری بزنیم جست وجوی عبارت «بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان» یا «بهترین شرکت طراحی سایت» در ایران ازجمله جست وجوهایی است که هزاران بار از طریق گوگل جست و جو شده است.

چرا هزینه ویترین در مقایسه با شرکت‌های طراحی سایت کمتره؟

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو اینجا کلیک کنید حمایت می‌کنن.»

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی توضیحات بیشتر و پنل پیامکی

در این زمینه نیز شرکت دیجیتال مارکتینگ آروند یا همان شرکت طراحی سایت وردپرسی اصفهان (آروند)، با توجه به تجربه مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد، یکی از بهترین تجربه‌های نگارش محتوای موثر در شهر اصفهان را به خود اختصاص داده و به عنوان بهترین شرکت تولید محتوا در اصفهان خود را ثابت کرده است.

ادامه مطلب هر چند وقت یکبار نتایج را اندازه گیری خواهید کرد و از چه معیارهایی استفاده خواهید کرد؟

اما اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید؛ در وهله اول باید دانش فنی طراحی سایت با وردپرس را فرا توضیحات بیشتر بگیرید که به خودی خود پروسه زمان‌بری است؛ سپس باید هزینه هاست، دامنه، آموزش وردپرس، افزونه‌های موردنیاز، قالب مدنظرتان و … را بپردازید؛ اما اگر طراحی سایت ارزان مدنظرتان باشد این روش مناسب نیست.

در طراحی سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

Report this wiki page