طراحی وب

Wiki Article

پیشنهاد وبزی: تعداد زیاد تصاویر برای سایت‌های آداپتیو مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما بهتر است فقط از تصاویری استفاده کنید که به آن‌ها نیاز دارید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی داره. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در شروع یک پروژه طراحی سایت بحث شیرین و البته شاید تلخ قیمت و هزینه هاست.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

با وردپرس هر فردی می تواند با حداقل اطلاعات فنی در برنامه نویسی وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. وردپرس طوری طراحی شده است که کار هایی مانند: مدیریت پست ها، آپلود تصاویر، اضافه کردن صفحات جدید و … را بسیار آسان کرده است.

ابتدا باید وردپرس رو که از سایت اصلی دانلود کردید روی سرور نصب کنید. مراحل زیر رو انجام بدید:

پس از نصب وردپرس پروژه رو با تنظیمات اولیه مورد نیاز شروع میکنیم.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

تصاویر وب‌سایت ابزار بسیار مفیدی در طراحی، برندسازی، داستان‌سرایی و فروش محصولات شما هستند.

در حالت سابفولدر هم مشکلاتی مانند کندی سرعت سایت ممکن است ایجاد شود اما هر میزان که روی سئو خود دامنه اصلی کار کنید، ارزش کل دامنه و زبان های مختلف آن بالا می رود.

برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می تواند کار طراحی خود را شروع کند.

می توان گفت که هزینه سئو تقریبا برابر با هزینه طراحی وب سایت است و در اکثر موارد هزینه سئو چندین برابر هزینه طراحی وب سایت است.

شرکت ها یا مجموعه های دیگه، اغلب طبق گفته شما پوسته نصب و کانفیگ میکنن که خب کار زمان بری نیست و قیمت طراحی سایت وردپرس رو تا محدوده ۵ تا ۱۰ میلیون تومن و حتی کمتر، کاهش میده.

پاسخ به همه این سوالات شما رو تا حد زیادی به قیمت طراحی سایت وردپرس نزدیک میکنه.

به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف خوش آمدید. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند.
چارچوب و فریم ورک رابط کاربری چیه؟ اصلا وجود داره؟ بوتسترپ شناخته شده ترین چارچوب طراحی رابط کاربری در دنیاست که ما در همه پروژه هامون توصیه اش میکنیم.

بنابراین در صورتی که قصد دارید امکانات خاصی در وب سایت خود داشته باشید، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

برای این کار باید سراغ طراحی تطبیقی بروید. این نوع طراحی به شما کمک می‌کند تا بخش‌هایی از متن یا تصاویر را برای نسخۀ موبایل حذف کنید.

برای هر مخاطبی با هر دستگاهی که داشته باشد، تجربۀ کاربری مناسبی ایجاد می‌کند؛

به هنگام درخواست طراحی سایت دو یا چند زبانه به موارد زیر توجه کنید:

هزینه سایت از ۵۰ هزارتومن هست تا ۵۰ میلیون! شما باید برای دریافت قیمت دقیق، با واتسپ ما تماس بگیرین.

به محض شروع این قسمت، کد نویسی سایت یا همان نوع سیستم مدیریت محتوا شروع می شود. از آنجایی که در بالا به آن اشاره کردیم، تعریف مجدد آن را نادیده می گیریم.

هدر یا سربرگ مثل تابلوی مغازه‌ می‌ماند. این تابلو اطلاعاتی دربارۀ مغازه‌ای که قرار است وارد آن شوید به شما می‌دهد.

اکثر طراحان سایت خودشان اشاره می کنند که در مرحله طراحی، اصول سئو را رعایت خواهند کرد. اما اگر هم به این نکته اشاره نکرده بودند، خودتان قبل از استخدام فریلنسر طراح سایت، جویای این موضوع شوید که آیا پایه های سئو در سایت بنا می شوند یا نه؟ طبیعتاً فریلنسرهایی که سایت را سئو شده تحویل می دهند، به اینجا نسبت سایرین در اولویت هستند.

سلام موارد زیادی وجود دارن چند نمونه رو بخوایم نام ببریم شامل چارچوب و فریم ورک رابط کاربری میشه و رویکرد برنامه نویسی یا معماری نرم افزار وب و غیره رو شامل میشه.

الان متوجه معایب اون اینجا شدم. روش صحیح برای انجام این کار چیه؟

به کمک طراحی تطبیقی می‌توانید این عناصر را در محدوده‌ای که برای آن‌ها مشخص شده، قرار دهید.

عالی بود اطلاعاتتون. متشکرم. هزینه پشتیبانی لطفا؟ و اینکه پشتیبانی رو باید سالانه خرید یا براتون امکان ارائه پشتیبانی ماهانه هم هست؟
البته این یک روش منسوخ و قدیمی هست و معایب زیادی داره. راه صحیح استفاده از طراحی وب ماژول در وردپرس هست.

اگر به دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و منحصر به فرد هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  خیلی هم عالی! اما باید مطمئن شوید که متن وب‌سایت شما به اندازۀ کافی برای مخاطب خوانا باشد.

طراحی سیستم مدیریت آموزشی

اگر وب‌سایت خود را به‌صورت ریسپانسیو طراحی کنید، صفحه‌های آن وب‌سایت متناسب با اندازۀ صفحۀ نمایش کاربر نشان داده می‌شود.

برای اطمینان از این قضیه، باید توجه کنید که اندازه و استایل متون وب‌سایت شما با صفحه‌نمایش‌های مختلف سازگار شود. این کار را باید قبل از راه‌اندازی سایت خود آزمایش کنید.

بعضا دیده شده که با تغییر زبان از فارسی به عربی یا انگلیسی صرفا محتوای صفحه عوض می شود و منو یا سایر بخش ها همچنان فارسی باقی می ماند.

سلام اقای میرزایی صبح شماهم به خیر، سایت های شرکتی قیمت های خیلی مختلفی دارن ولی محدوده اصلیشون و چیزی که بیشتر تو بازار استفاده میشه بین ۳۰۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰۰ تومنه که بازهم بسته به درخواست مشتری و مواردی که سفارش میده ممکنه کم و زیاد بشه.

شاید تا الان متوجه شده باشید چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه ساخت سایت آنلاین با سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز وب رمز به مراتب از طراحی وبسایت با قالب آماده کمتر است و برای سایت‌های کوچک و شروع بسیار مناسب است.

افرادی که قصد گسترش کسب و کار به خارج از کشور (ترجیحا کشور های همسایه) را دارند.

می توان گفت که هزینه سئو تقریبا برابر با هزینه طراحی وب سایت است و در اکثر موارد هزینه سئو چندین برابر هزینه طراحی وب سایت است.

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز نیز هست. بدین معنی که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از منابع وردپرس استفاده کنید. منظور از منابع وردپرس امکاناتی مانند قالب ها، پوسته ها، افزونه ها و … است.

به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف خوش آمدید. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که طراحی سایت علاقه به فعالیت در بستر وب دارند.

Report this wiki page